czwartek, 20 sierpnia 2009

Wild thing






cardigan-UK
harem pants-new yorker
tee-zara
shoes-gift from sis
belt-sh

Jeszcze rok temu uważałam, że wszelkie panterki, zebry znacznie lepiej prezentują się na safari niż na ulicy. Aż tu nagle pewnego dnia zauroczyła mnie piękna panterkowa apaszka i ze zdumieniem stwierdziłam, że pasuje w zasadzie do wszystkiego. Od tamtej pory jestem absolutnie zakochana w zwierzęcych motywach i cieszy mnie niezmiernie, że znalazło się dla nich miejsce w jesienno-zimowych trendach.

9 komentarzy:

  1. buty i bluzka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te spodnie w połączeniu z butami, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kardigan i buty: dzieło!
    zapraszam: http://www.barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie panterki!! Ja ostatnio szaleję za tym motywem!! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://goshblog-gosh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja miłość do panterek jest jak najbardziej uzasadniona. Pięknie Ci w tym zestawie!:)

    OdpowiedzUsuń