środa, 26 sierpnia 2009

In love with bows





dress-sh
high knee socks-reserved

28 komentarzy:

  1. Słodka sukieneczka ;)
    a ja jestem właśnie w trakcie poszukiwania podobnych czarnych zakolanówek

    OdpowiedzUsuń
  2. Skojarzyło mi się ze szkołą ;) Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka duża dziewczynka :) czyli taka delikatna seksowność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niech mi pani powie gdzie i za ile kupiła pani futerko o którym pisała pani u mnie na blogu ;) ;) bd bardzo wdzięczna za odp ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sukienka, tylko mam wrażenie, że trochę przykrótka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to tylko się tak zwróciłam na per pani ;) młoda jesteś przecież ^^ hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo uroczo...
    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. MiriamFashion- oj to duuuuuuuży komplement
    Kara-trochę przykrótka to fakt, ale nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem tego zestawu, generalnie noszę ją do legginsów:)
    agatiszka- nabyłam już tyle par, że nie mogę doczekać się jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam te same skojarzenia co MiriamFashion:)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing pics!
    great dress.

    xx
    http://zebratrash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodko :D pepitka,kokardki, podkolanówki... Gossip Girl, kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. venila kostis - nie było to w ogóle moim zamierzeniem, no cóż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie zdjęcie całkowicie mnie zaczarowało/oczarowało:) Ciekawi mnie cena zakolanówek, bo niemalże identyczne widziałam w ofercie butiku Vintageshop, a nie chciałabym przepłacić...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. the Oracle of Style -dziękuję:) Cena była niezwykle korzystna, o ile pamiętam to chyba 9 zł, wczoraj byłam w reserved i widziałam jeszcze resztki wyprzedażowych rzeczy, choć już mocno poprzebierane.

    OdpowiedzUsuń
  15. ach!och! uwielbiam kokardki!;)bardzo uroczo:) Tyle, że ja osobiście tę sukienkę nosiłabym raczej jako... tunikę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale look!!!
    Bardzo fajny blog! A ta sukienka - MISTRZ!!!

    OdpowiedzUsuń