piątek, 20 listopada 2009

One more dress

Jakiś już czas temu spacerując po tesco w środku nocy w poszukiwaniu czegoś ekstremalnie niezdrowego do zjedzenia natknęłam się na tę sukienkę, w wymarzonym kolorze i kroju i dodatkowo w niezwykle promocyjnej cenie:) Nie dbając już o nic innego pomaszerowałam do kasy pakując swoją zdobycz w biodegradowalną siatkę tesco. Żałuję, że nie udało mi się trafić przy tej okazji na spódnicę upolowaną przez Enso, bo wzięłabym ją bez wahania.





dress- F&F
boots- no name
chains, clutch- terranova


PS. Wielkie podziękowania dla Ewy, dzięki której mogę zamieszczać teraz wielkie zdjęcia:)

14 komentarzy:

  1. muszę ach muszę wybrać się do tesco :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne sukienki są w h&m-ie. Są niezwykle kobiece. Podoba mi się góra sukienki i jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna! Chyba jutro przejadę się do Tesco... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka !
    kolor jest niesamowity...;) kto by pomyślał takie ciuchy w tesco?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałam wziąć tą sukienkę, ale nie było mojego rozmiaru. Za to mam tą spódnicę, o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno w tesco można znalezc rozne fajne rzeczy i twoja sukienka to potwierdza:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kolor taki jasny kobalt Mmmm :D

    http://indabigcity.blogspot.com/
    bogusia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh dlaczego u mnie nie ma Tesko? :(
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka boska a łańcuchy na szyi niezwykle trendowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moge nigdzie dorwac takiej torebki... a poluje juz ponad pol roku;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość rewelka, sukienka jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń