niedziela, 8 listopada 2009

Fall for fall















jacket- terranova
shirt- sh
jeans- terranova
boots- deichman
beanie- my dad's
gloves- gift


Jesień ogarnęła mnie całkowicie, problem tylko w tym, że ja tej jesieni kompletnie nie potrafię się ogarnąć. Całe szczęście dwie nowe pary butów potrafią zupełnie zmienić perspektywę. Jedne z nich większości z Was doskonale już znane, widziane u szafiarek tu, tu i tu. Ja po prostu nie mogłam się oprzeć...

PS. Bluzka jest w biało-granatowe paseczki, czego niestety nie da się zauważyć:(

15 komentarzy:

  1. Fajny look i nasz szafiarski hit na nogach - yeah!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej rzuciła w oczy kurtałka, która do niewidocznych biało-granatowych pasków bluzki jak najbardziej pasuje:D Szkoda jednak, że są to paski "widma",dlatego proponuje skorzystać z darmowego programu internetowego do powiększania fot. image shack się zwie i wtedy każdy szczegół się zobaczy;)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!!
    Muszę Cię zmartwić, bo będę nosić pelerynę, nie mogę przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny zestaw! A buty i marynarka genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo się wpasowałaś w mój styl :). O traperkobotkach już się nie będę wypowiadać, bo ile można się zachwycać :D. Bardzo na tak :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, uwielbiam sznury pereł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba :) Uwielbiam perły w połączeniu z dżinsami.

    OdpowiedzUsuń
  9. heh, już chyba wszystkie szafiarki mają te buty ;) Ale nie ma co sie dziwic- śliczne i wygodne a to najwazniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja w całości....lubię takie niedbałe mixy ;-) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) Ostatni szafiarkowy hit prezentuje się tu znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna stylizacja, a blog ciekawy, dodaje do ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te jeansy! Że też ja nigdy nie zajdę do Terranovy!

    OdpowiedzUsuń