poniedziałek, 5 października 2009

Stockholm






vest, shirt,shoes-sh
jeans- terranova


Po raz pierwszy mam tyle do napisania, że nie wiem od czego zacząć. Moja długa nieobecność spowodowana była nieustanną zmianą miejsca pobytu w ciągu ostatniego tygodnia. Udało mi się między innymi zobaczyć Sztokholm, którym jestem absolutnie zauroczona. Odrobinę mniej zauroczyła mnie pogoda, już zapomniałam ile to jest 10 stopni i jak należy się wtedy ubrać:) Jestem też zachwycona urodą Szwedek. Na ulicach Sztokholmu panuje przede wszystkim czerń, a hitem numer jeden zarówno w modzie damskiej jak i męskiej są skórzane czarne kurtki. Noszą je wszyscy, nawet pięcioletnie dziewczynki. Nie muszę chyba mówić, że obserwowanie street fashion, było niezwykle inspirujące.
Dzisiejszy outfit składa się z tego co noszę ostatnio najczęściej, wybrałam się tak nawet w góry gdzie zakończyłam ten szalony tydzień. Futrzana kamizelka kupiona na początku lata okazała absolutnym hitem jesieni ( chyba nie ma sieciówki w której nie można by jej znaleźć). Koszula w kratę zakupiona za zawrotną sumę 1 zł stała się obecnie moim ulubionym ubraniem. Do tego moje ulubione boyfriend jeans kupione na dziale męskim:)

15 komentarzy:

  1. klimatyczny zestaw, kojarzy mi się z 'Przystankiem Alaska', w dobrym tego słowa znaczeniu.
    buty tylko mi nie pasują, ale generalnie nie jestem fanką walonek emu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzana kamizelka super! Co do koszuli to ja na poczatku wakacji znalazlam jedna od Ralpha Laurena za ktora tez zaplacilam zlotowke i wprostu uwieelbiam w niej chodzic!:)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz przepiekne! A kamiezelka jest absolutnie genialna:) I zazdroszcze tego Sztokholmu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ;D podoba mi sie koszula i naszynik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie i śliczne wieszadełka na szyi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te perełki i łańcuszki też :)

    agatiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotrzana kamizelka!!! Buty wyglądają jak Emu - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka rewelacyjna! A perły ubóstwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Futrzak super, cały zestaw bardzo mi się podoba, a z te perełki to chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yeaa! Twoje buty rządzą :) ja swoje kupilam za 100 zł! zazdroszcze.. twoje pewnie taniej. pozdrawiam. Super blog i masz bardzo fajny styl ;)

    OdpowiedzUsuń