czwartek, 10 września 2009

Possessed by a dress





dress-Vila
shoes-h&m
leggins-no name
bracelet-reserved

Objawy opętania wystąpiły już przy pierwszym naszym spotkaniu, ale nie uległam od razu. Jeszcze tego samego dnia opuściłam miasto. Mój opór jednak nie trwał długo i sukienka trafiła do mnie w dniu moich imienin, dostarczona osobiście przez najlepszą siostrę w całej galaktyce:*

PS. Zdjęcia niestety w kiepskiej jakości:(Całe mnóstwo nowych zdjęć z nowym fotografem czeka spokojnie do czasu ustąpienia problemów technicznych.

12 komentarzy:

  1. WOW! przepiekna ta sukienka! kiedy ja kupilas??

    OdpowiedzUsuń
  2. madzikzet- kupiłam ją w lipcu, w outlecie w Szczecinie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak sobie Cię "podglądnęłam" i muszę przyznać, że masz piękną kolekcje butów!!:)
    p.s. śliczna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka bardzo romantyczna, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem romantyczką, ale ta sukienka jest absolutnie piękna! śliczny zestaw! no i buty fajnie wyglądają tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, delikatnie i dziewczęco, pozbyłabym się tlko legginsów które jakos cięzko tu wyglądaja moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! Bez legginsów byłby to zestaw idealny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten zestawik, buty i sukienka cudowne!

    OdpowiedzUsuń